Renault on tõmmanud katte uuelt Cliolt, mis on senisest efektsem nii seest kui ka väljast. Clio on olnud müügimenuk alates selle turuletoomisest 1990. aastal ja neid on praeguseks müüdud rohkem kui 16 miljonit eksemplari. Seda on nimetatud Prantsusmaa lemmikautoks, see on saanud rahvusvaheliseks bestselleriks ja võitnud Euroopas kaks aasta auto auhinda. Clio on olnud üks sümboolsemaid linnaautosid turul juba viis põlvkonda. Nüüd on see taas uuenenud, saades suurepäraseks näiteks Renault brändi uuest lainest, mis on täis uusimaid läbimurdeid.
Auto uus stiil on veelgi mõjuvam ja elegantsem ning selle šikk ja silmapaistev interjöör juhatab sisse uue tsükli koos brändi värske disainikeele esmakordse rakendamisega.
„Clio on meid vaimustanud iga uue põlvkonnaga: see on alati rahuldanud meie soove ja vajadusi, olnud kursis päevatrendidega ja hoidnud seda, mis teeb sellest Clio. Meie jaoks oli oluline jääda truuks väärtustele, mida see kultusauto tähistab. Nii võtsime need kõik arvesse ja tõlkisime need tänapäevale vastavaks ja tutvustasime Renault’ uut inimese- ja tehnikakeskset disaini. Uus Clio ühendab edukalt lopsakad vormid tehniliste, struktureeritud, täpsete ja tõhusate joontega,“ sõnab Renault’ disaini asepresident Gilles Vidal.
Uus tehniline esiosa kiirgab jõulisust, valgustus on täielikult uuendatud ja rõhutab brändi identiteeti ning täpsed ja tõhusad jooned annavad uuele Cliole silmatorkavama iseloomu ja emotsionaalsema tunnetuse, muutes selle pulbitseva elu sümboliks.
Uues Clios on värskendatud ka tehnoloogiat, näiteks digitaalne armatuurlaud on lisatud kõikidesse varustustasemetesse. Sellel on laiem jõuallikate valik kui ühelgi teisel selle kategooria autol, nii et igaüks saab valida oma vajadustele vastava konfiguratsiooni. Silmapaistvaim neist on 145 hj E-Tech Full Hybrid, mis ühendab sõidunaudingu säästlikkusega.
Uus Clio on saadaval mitmes varustustasemes, sealhulgas Esprit Alpine. Viimase ainulaadne sportlik, tehniline ja stiilne välimus lisab sõidukile intensiivsust, mis sisaldab kõike, mida esindab Renaulution.