Renault tutvustas maailmale uut strateegilist plaani ”Renaulution”. Kava puudutab Renault mudeleid ja arendust, Daciat, Ladat ja Alpine’i. Elektrilise liikuvuse edendamiseks luuakse uus äriüksus Mobilize. Edaspidi keskendub grupp mahu asemel väärtuse loomisele.
Renault ”Uus laine”
„Uue lainega“ toob Renault autotööstusesse kaasaegasust, muutudes tehnoloogia, teeninduse ja puhta energia brändiks. Elektrifitseeritud ja vesinikupõhiste lahendustega säilitab Renault juhtpositsiooni üleminekul puhtale energiale, pakkudes 2025. aastaks kõige rohelisemat energiaallikate valikut Euroopas.
Koos muudatustega tutvustas grupp Renault 5 mudelist inspireeritud elektrilist ideeautot. Renault 5 prototüübi eesmärk on näidata, et Renault viib elektriauto Euroopas massideni, pakkudes kaasaegset lähenemist populaarsele ja põhivajadusi rahuldavale autole. Renault 5 prototüüp on nutikas väike linnauto, mis viib Renault ajatu kultusmudeli tulevikku moodsa 100% elektrilise hooga.
Dacia tutvustab ideeautot
Plaani kohaselt luuakse Lada-Dacia ühine äriüksus. Mõlema automargi mudelid hakkavad kasutama alliansi välja töötatud kulutõhusat ja paindlikku CMF-B platvormi. See võimaldab Dacial ja Ladal kasutusele võtta nelja platvormi asemel üks ja 18 keretüübi asemel 11.
C-segmendile mõeldes on Dacia loonud Bigster ideeauto. 4,6-meetrisel maasturil on olemas kõik hädavajalik, ei rohkem ega vähem, ikka eesmärgiga muuta madalama sõiduki hinnaga C-segment inimestele kättesaadavamaks.
Uus Lada Niva
Lada kinnistab 20% turuosaga juhtpositsiooni Venemaal. AvtoVAZ jätkab ümberkujundamist, et muutuda Renault Grupi osana maailmaklassi tõhususe ja konkurentsivõimega autotootjaks. Aastaks 2025. aastaks plaanib Lada 4 täiesti uue mudelit, sealhulgas 2024. aastal Niva täiesti uus põlvkond ja uus linnamaastur.
Elektrilise liikuvuse uus äriüksus Mobilize
Mobilize on üks neljast Renault Grupis loodud uuest äriüksustest, koondades Grupi liikuvuse, energia ja andmetega seotud tegevused. Üksuse eesmärk on on süsinikneutraalsus, ringmajandus ja sõiduki pikendatud elutsükkel.
Brändi sümbol on EZ-1 prototüüp, mis on mõeldud jagatud kasutamiseks. Ideeauto on kompaktne ja vilgas elektrisõiduk kahele inimesele. Mudel on vaid 2,3 meetri pikkune, valmistatud 50% ulatuses taaskasutatud materjalidest ning sellel on minimaalne jalajälg. Lisaks traditsioonilistele laadimisvõimalustele on prototüübil uuenduslik akuvahetussüsteem. Tänu sellele saab sõidukit kasutada vahetpidamata.
Renault Sport ja Racing koonduvad Alpine’i alla
Alpine’i autode, Renault Sport Carsi ja Renault Sport Racingu praegused tegevused ühendatakse üheks üksuseks Alpine’i brändi nime all. Uues Alpine’i üksuses on kõrgtehnoloogiline täiuslikkus kombineeritud kirega rallispordi vastu, et arendada ülitõhusaid ja eksklusiivseid sportautosid.
Selle saavutamiseks ühendab Alpine jõu Lotus Grupiga, et ühiselt asuda välja töötama 100% elektrilist A110 mudelit. Tootmisplaanis on ka 100% elektrilised sportlik luukpära ja linnamaastur.