Eurocomi ülemaailmsel konverentsil Helsingis arutati tehisintellekti potentsiaali ja uuriti uusi lähenemisviise PR-agentuuride juhtimisele 

21. Eurocom Worldwide’i aastakonverents toimus 12.-14. septembrini Helsingis. PR-agentuuride juhid kogu maailmast arutlesid, kas tehisintellekt võib nende elukutset häirida või ka võimalusi pakkuda, ning uurisid uusi strateegiaid oma ettevõtete juhtimiseks ülemaailmsete majanduslike muutuste ja põlvkondlike murrangute valguses.

Konverentsil osales rekordarv 32 delegaati kogu Euroopast, Lähis-Idast, USAst ja Aasia-Vaikse ookeani piirkonnast. In Nominest olid kohal Erik Riikoja, Mariann Saar ja Heikki Sal-Saller. Seekordne päevakava järgis uut kontseptsiooni, mis põhines suurematel rühmaaruteludel, mida modereerisid kaks erineva ettevõtlustaustaga agentuurijuhti erinevatest vaatenurkadest. 

Delegaadid arutasid tehisintellekti mõju PR-agentuuride loodvale ja klientidele pakutavale väärtusele, ning hindasid tehisintellekti abil loodud sünteetiliste persoonide potentsiaali. Samuti arutasid nad, kuidas kasutada oma agentuuride igapäevases juhtimises tehisintellektil põhinevaid vahendeid.

Teine põhisessioon keskendus PR-agentuuride juhtimise peamistele eduteguritele muutuvate eelarvete ja kiiresti muutuvate teenuste pakkumiste ajal. Konverentsi viimases sessioonis käsitleti küsimust: Mis teeb PR-agentuuri lõppkokkuvõttes eriliseks ja eristab seda nii kohalikest kui ka rahvusvahelistest konkurentidest?

Konverentsi juht, Mike Maynard, Ühendkuningriigist pärit agentuuri Napier’i tegevjuht, kommenteeris konverentsi tulemusi: „Ärge usaldage kedagi, kes väidab, et tal on vastus sellistele keerulistele küsimustele, mida me konverentsil tõstatasime. Ei tehisintellekt ega kõige kogenum PR-ekspert suuda kõiki neid probleeme lahendada. Kuid me proovisime ühiselt välja töötada vastused, millel on meie liikmete jaoks praktiline mõju.“

Aastakonverentsi korraldas Eurocom Worldwide’i Soome agentuur Idea Group erakordses sajandivanuses juugendstiilis hoones, kus oli kunagi kool.

Uued liikmed 2024. aastal

Eurocom Worldwide võttis 2024. aastal vastu kaks uut liikmesagentuuri: Lighthouse PR Bukarestis, mis katab Rumeeniat ja Moldovat, ning Priority Consultants, mille peakorter asub Singapuris ja mis katab Indoneesia, Malaisia, Filipiinid, Tai ja Vietnami.

20. aastapäeva tähistamine

Delegaadid tunnustasid soojalt Eurocom Worldwide’i võrgustiku esimeest Robin Bakerit, kes juhtis ja ehitas võrgustikku kaks aastakümmet, tema pühendumise eest. Lisaks tunnustati nii Ripple Effect Communications’i (USA) kui ka Schwartz Public Relations’i (Saksamaa) 20. aastase Eurocom Worldwide’i liikmeks olemise eest.

Eurocom Worldwide’i kohta

Eurocom Worldwide asutati 2002. aastal ja on juhtiv ülemaailmne sõltumatu eraomanduses olev PR- ja turunduskommunikatsioonibüroode võrgustik. Meie liikmesagentuurid on spetsialiseerunud B2B-kommunikatsioonile, keskendudes eelkõige tehnoloogia-, tööstus- ja kaubandussektoritele. Eurocom Worldwide’is on 31 liikmesagentuuri, kuhu kuulub üle 800 kommunikatsioonispetsialisti 54 riigi pealinnas ja kaubanduskeskuses üle maailma. Meie tegevusala ületab enam kui 1200 klienti enam kui 90 riigis kõigil viiel kontinendil. 

Vaata ka www.eurocompr.com.