
22. Eurocom Worldwide’i aastakonverents, mida võõrustas Leedu liige KOKO PR Vilniuses, tõi kokku PR-juhid Euroopast, USA-st, Ladina-Ameerikast ja Aasiast. Konverentsi läbiv teema oli „kasvame koos tugevamaks”. In Nomine partner Heikki Sal-Saller sai tunnustuse oma 20-aastase pühendunud liikmesuse eest.
Leedu pealinna põnevas õhkkonnas jagasid PR-agentuuride juhid teadmisi, kuidas võita rohkem kliente ja julgustada neid rohkem rahaliselt panustama, et tagada äri kasumlikkus. Toimus arutelu generatiivse otsingumootori optimeerimise (GEO) ning uute tehnoloogiate ja teenuste üle, mis mõjutavad tulevikus brände. Ettekande tegi USA liige Gabriel Marketing Group. Teine interaktiivne sessioon pakkus delegaatidele usaldusväärset platvormi, kus arutada oma kolleegidega avalikult juhtimisprobleeme ja klientide küsimusi ning saada ekspertnõu teistelt PR-agentuuride juhtidelt kogu maailmast. Peaesineja dr Nerijus Maliukevičius, Vilniuse Ülikooli juhtiv professor, analüüsis valeuudiste ja meediamanipulatsiooni rolli kriisi- ning AI-sisu aegadel.
Tänavune konverents tähistas ka olulist juhtimis- ja põlvkonnavahetust. Pärast enam kui 20 aastat roolis olemist andis Robin Baker esimehe rolli üle Mike Maynardile, kes on alates 2023. aastast olnud aseesimees.




















