Ülemaailmne PR-võrgustik Eurocom Worldwide, mille liige on ka In Nomine, tugevdab oma esindust Kesk- ja Ida-Euroopas, nimetades liikmeks Lighthouse PR-i, mille peakorter asub Bukarestis ja mis katab nii Rumeenia kui ka Moldova Vabariigi turud.
Ana Maria Gardineri asutatud Lighthouse PR on strateegiline PR- ja kommunikatsioonibüroo, mis keskendub B2B ja korporatiivsele kommunikatsioonile, sealjuures eelkõige rahvusvahelistele tehnoloogiaettevõtetele ning energeetika, rahanduse, farmaatsia, jaekaubanduse ja FMCG, tööstustootmise, kinnisvara ja ehituse sektoritele.
Lisaks on Lighthouse PR Rumeenia ainuliige Euroopa kriisikommunikatsiooni võrgustikus (CCNE), mis on Euroopa turgudele spetsialiseerunud kriisikonsultatsioonibüroode rühm.
“Lighthouse PR strateegia on algusest peale suunatud tugeva ja pikaajalise partnerluse arendamisele nii meie klientidega, keda me 24/7/365 toetame parima kommunikatsioonikonsultatsiooniga, mida Rumeenial on pakkuda, kui ka teiste partneritega, kellega me jagame visiooni, mis põhineb usaldusel, asjatundlikkusel ja koostööl. Eurocom Worldwide’iga liitumine on oluline samm meie positsiooni tugevdamisel usaldusväärse partnerina ettevõtete jaoks, kes otsivad PR-konsultante, kes suudavad ületada ootusi,” ütleb Ana Maria Gardiner, Lighthouse PR asutaja.
Eurocom Worldwide on üks suurimaid sõltumatuid PR- ja turunduskommunikatsioonivõrgustikke, mis keskendub eelkõige tehnoloogia-, tööstus- ja kaubandussektorile. Võrgustik asutati 2002. aastal ja praegu kuulub sellesse 31 agentuuri 54 büroos, mis hõlmavad rohkem kui 90 riiki kõigil viiel kontinendil. Eurocom Worldwide on tugevalt esindatud Kesk- ja Ida-Euroopas, hõlmates rohkem kui 20 riiki selles piirkonnas.