Korraldasime kahe nädala eest Eesti autoajakirjanikele iga-aastase pressikohtumise Hestia Hotel Europas. Juttu tuli Eesti ning Baltimaade 2022. aasta müügitulemustest, käesoleva aasta plaanidest ning uutest mudelitest. Kohal oli seitse ajakirjanikku eri väljaannetest ning ühtlasi olid kohal ka Eesti edasimüüjate esindajad.
Renault saavutas 2022. aastal Baltimaade era- ning tarbesõidukite müügis 4. koha, müües kokku 4363 sõiduautot ning tarbesõidukit. Eriti hästi läks LCV müügis, kus saavutati lausa esikoht tänu Masteri ning Traficu jätkuvale edule. Populaarseim sõiduauto oli seevastu Arkana, mida müüdi kolmes riigis kokku 458 tükki.
Dacia Baltimaade müügiedu andis brändile viienda koha ning saavutati 4,4%-line turuosa. See on 1,4% kõrgem kui 2021. aastal. Enimmüüdud Dacia Balti riikides oli vaieldamatult Duster 1348 müüdud sõidukiga, asetades selle C-segmendi maasturite segmendis 5. kohale. Järgnes 837 müüdud eksemplariga Sandero, mis saavutas B-segmendi luukpärade segmendis Eestis kolmanda, Lätis teise ning Leedus lausa esimese koha. Eelmise aasta uustulijat Joggerit müüdi 274 tükki.
2023. aastal soovib Renault turule tuua posu mudeliuuendusi ning mudeleid. Nende seas elektrilised Kangoo ning Traficu kaubikud, mahehübriidse ja täishübriidse Australi ning 2024. aasta Clio ja Arkana. Samuti näeb ilmavalgust ka kuuenda põlvkonna Espace.
Dacia seevastu toob aasta teises pooles turule hübriidse Dacia Joggeri. Ühtlasi jätkab Dacia oma müügivõrgustiku visuaalse identiteedi uuendamist.