30. septembril 2022 Barcelonas toimunud 19. Eurocomi ülemaailmne aastakonverents näitas PR-võrgustiku Eurocom Worldwide katvust. 30 komunikatsiooniagentuuri juhti üle kogu maailma osalesid kolmepäevases programmis.
Vaatamata tõsistele sündmustele maailmas on Eurocom Worldwide saavutanud 2022. aastal kõigi aegade tugevaima ülemaailmse katvuse oma 29 liikmesagentuuriga. Kaetud on 80 riiki Euroopas, USA-s ja Ladina-Ameerikas, Aasia Vaikse ookeani piirkonnas ja Lähis-Idas. Lisaks on ülemaailmne PR-võrgustik saavutanud oma 20-aastase ajaloo kõrgeima võrgustikuülese koostöötaseme, kasvades viimase kahe aasta jooksul 30%.
Z-generatsiooni mõtteviisi mõistmine
Konverentsi peaesineja Cécilia Taieb, autobrändide SEAT ja Cupra üleilmne kommunikatsioonidirektor, uuris Z-põlvkonna tarbijaprofiili, mis paistab silma autentsuse ja otstarbekuse poolest ning nõuab ettevõtete tööharjumuste ümberkujundamist. Cécilia selgitas, kuidas Cupra läheneb sellele põlvkonnale kui tulevastele klientidele ja töötajatele, kelle ettevõtte kultuur ja sõnumivahetus on radikaalselt muutunud. Ta seostas oma kogemusi juhtimisprobleemidega, millega ka Eurocomi agentuuride juhid silmitsi seisavad.
Toimetulek majanduslanguse ja ebakindlusega
UK kommunikatsioonibüroo Napier tegevjuht Mike Maynard käsitles agentuuride juhtide uut juhtrolli majanduslanguse ja ebakindluse ajal ning selgitas, mida me kõik saame varasematest majanduslangustest õppida, et paremini toime tulla 2023. aastal ees ootavaga.
Miks usaldus on oluline?
Usaldus on brändikapitali uus vorm – USA kommunikatsiooniettevõtte Gabriel Marketing Groupi tegevjuht Leah Nurik arutles usalduse mõju üle tänapäeva ettevõtete edule ning kuidas arendada ja mõõta usaldust sentimentide ja maine asemel.
Sisekommunikatsiooni mõõtmed
Hispaania kommunikatsioonibüroo Both People & Comms tegevjuht Cristina Salvador tutvustas sisekommunikatsiooni ja tööandja brändingu potentsiaali tulude suurendamiseks ning paljastas, kuidas tema agentuurist on saanud üks juhtivaid sisekommunikatsiooni nõustamise eksperte Hispaanias selliste suurte klientidega nagu SEAT, Sanofi. ja Pepsico.
Lisaks pälvis Both People & Comms 2022. aasta agentuuri tiitli tegusa koostöö eest Eurocomi võrgukogukonnas.
Vastastikuse jõud
USA liikme Ripple Effecti tegevjuht Valerie Harding vedas arutelu, kus selgitati välja piiriülesed kommunikatsiooni arendamise võimalused ja potentsiaalsed viisid kogemuste jagamiseks kogu võrgustikus.
Ukraina büroo Bayka.Agency tegevjuht Sergii Bidenko tänas võrgustikku usalduse ja Ukraina suunal tehtud koostöö eest.
Eurocom Worldwide’i võrgustiku juhatuse esimees Robin Baker kommenteeris: “Meie iga-aastane konverents Barcelonas avaldas muljet, Eurocom Worldwide’i tegevus on kasvamas. Meie liikmed on näidanud oma võimet kohaneda dramaatiliselt muutuvate majandus- ja kultuurioludega ning saada veelgi edukamaks.
Eurocom Worldwide kohta
Eurocom Worldwide asutati 2002. aastal ja on tänaseks üks juhtivaid sõltumatute eraomandis olevate PR- ja turunduskommunikatsiooni agentuuride ülemaailmseid võrgustikke. Meie liikmesagentuurid on spetsialiseerunud B2B-suhtlusele, keskendudes võtmetähtsusega tehnoloogia-, tööstus- ja kaubandussektoritele. Eurocom Worldwide’il on 29 liikmesagentuuri, kuhu kuulub üle 700 kommunikatsioonispetsialisti 48 riigi pealinnas üle maailma. Meil on kokku enam kui 1000 klienti ja -organisatsiooni 80 riigis kõigil viiel kontinendil.
Vaata ka www.eurocompr.com