Dacia siht viimastel aastatel on olnud uuendusmeelsus ja pidev areng. Eesmärk on ajaga kaasas käia ja pakkuda oma klienditele nende vajadustele vastavaid lahendusi soodsa hinnaga.
Möödunud aastal teatas autofirma, et toob tänavatele Euroopa kõige odavama elektriauto Dacia Spring. Kevadel sai auto reaalsuseks ning juba sügisel jõuab see ka Eestisse.
Suurest arendusmeelsusest annab tunnustust ka aasta alguses teatatud Dacia ja Lada jõu ühendamine Bigster Concept ideeauto näol. Moodne linnamaastur ühendab mõlema brändi parimad omadused.
Kogu uue laine võtab uhkelt kokku Dacia brändi visuaalse identiteedi täielik uuendus – uus logo, embleem ja värvilahendus.
Uue visuaalse identiteedi keskmes olevast logotüübist õhkub tugevust ja stabiilsust. Tähtede kuju on „D” ja „C” on teineteise peegelpildid – ning peegeldavad brändi säästlikku ja nutikat mõtteviisi.
Embleemil on kujutatud logo põhiolemus, ühendades tähed D ja C ketilülidena tugevaks ja toimivaks sidemeks. Kogu graafiline kujundus on teadlikult lakooniline, tuletades meelde, et Dacia on bränd, mis keskendub olulisele.
Lisaks kujule on muudetud ka värvi. Khakirohelise ümber üles ehitatud värvilahendus annab teada brändi looduslähedusest. Uue visuaalse identiteedi juurde käivad ka terrakota ja liiva toon. Veel kaks kaasnevat värvi on ereoranž ja roheline, mis lähevad paletist välja ja jätavad tehnilisema mulje.
Dacia müügisalongid lähevad järk-järgult brändi uuele identiteedile üle alates 2022. aasta algusest. Sõidukitel on uus logo ja embleem 2022. aasta teisest poolest.
Vaata uue Dacia lugu Youtube’st