Mille järgi oma praktika töökoha valiku tegid?
In Nomines käisin praktikal juba eelmisel aastal. Sel suvel pidin aga sooritama kohustusliku praktika ning kuna varasem koostöö mulle meeldis, siis otsustasingi taaskord In Nominesse tulla.
Mis olid sinu peamised tööülesanded?
Tegelesin kaks nädalat Boschi ja Sony kommunikatsiooniga. Sain hallata nii sotsiaalmeediat kui ka kirjutada pressiteateid. Samuti nägin esimest korda, kuidas näeb välja ühe pakkumise koostamine suurürituse korraldamiseks.
Mida sulle kõige rohkem meeldis teha?
Mulle meeldis luua sotsiaalmeedia postitusi. Sain aru, et postitused peavad olema hoolikalt läbi mõeldud ja eesmärgipärased, kuna ei ole tulemuslik midagi niisama postitada. Igal postitusel peab olema mõte.
Mida uut õppisid ja endaga siit praktikalt kaasa võtad?
Praktika ajal õppisin paremini tundma kommunikatsioonibüroo olemust ning sain rohkem aimu igapäevastest tööülesannetest. Ka tutvusin põhjalikumalt In Nomine klientide ja nende tegevusega. Praktika käigus mõistsin, et kommunikatsioon on mulle sobiv ala ning soovin sellega igapäevaselt tegeleda ka peale ülikooli lõppu.
Kuidas nägid kommunikatsioonimaailma enne praktikale tulekut versus nüüd?
Kommunikatsioonimaailm on veelgi avaram, kui ma arvasin! Kommunikatsioonibüroos praktikal käimine andis mulle kindlasti aimu sellest, kui paljude erinevate ülesannetega võib kommunikatsiooni õppinud inimene tegeleda: meediasuhete, sotsiaalmeedia haldamise, ürituste korraldamise, brändingu, kirjastamise ja palju muuga.
Kas agentuuritöö on selline, nagu seda ette kujutasid?
Esimest korda praktikale minnes ei olnud mul agentuuritööst mitte mingit ettekujutust. Nüüd teisel aastal mõistan aga palju rohkem agentuuritöö sisulist poolt. Eriti meeldib mulle see, et siin saab teha koostööd paljude erinevate ettevõtetega.
Milline oli kõige meeldejäävam seik praktika ajast?
Olin õnnelik, kui mulle usaldati kaheks nädalaks suurettevõtete Boschi ja Sony kommunikatsiooniga tegelemine. Sel ajal oli tunne, nagu oleksin ettevõtte täisväärtuslik meeskonnaliige.
Sinu õpingud kommunikatsiooni erialal ei ole veel lõppenud. Millisena näed seda valdkonda viie aasta pärast?
Kui vaadata konkreetselt sotsiaalmeediat, siis ma usun, et see on viie aasta pärast veelgi olulisem osa kommunikatsioonitööst. Usun, et kindlasti luuakse veel mitmeid uusi sotsiaalmeedia platvorme.
Millised on sinu tulevikuplaanid?
Aasta pärast plaanin lõpetada oma bakalaureuseõpingud Tartu Ülikoolis. Seejärel kavatsen enne magistriõpingute alustamist ehk mõned aastad kommunikatsiooni valdkonnas töötada.