Käesoleva aasta 16. märtsil toimus järjekorras 17. Eurocomi ülemaailmne konverents, kus arutati globaalse digiteerimise mõjust suhtekorraldusele ja PR-agentuuridele.
Konverentsi peaesinejaks oli professor Andrea Kindermann Berliini Quadriga ülikoolist, kes tutvustas uusi arenguid tehisintelligentsi ja virtuaalreaalsuse valdkonnas ning nende potentsiaalset mõju PR-tööstusele.
Argus Data Insights’i analüüsi- ja nõustamisjuht doktor Jan Janzen tutvustas uusi PR-mõõtmise ja hindamise meetodeid ning HERE Technologies korporatiivkommunikatsiooni osakonna juhataja Dirk Popp keskendus klientide ja PR-agentuuri vahelistele suhetele digitaalajastul.
Eurocom Worldwide konverents tõi Saksamaa pealinna Berliini kokku ligikaudu 30 agentuuri juhid kogu Euroopast, Ladina-Ameerikast, USA-st ja Aasia-Vaikse ookeani piirkonnast. In Nominet esindas Heikki Sal-Saller.