Noor Meister 2017 eesmärk oli kokku tuua kutsekoolid ja üldhariduskoolide õpilased üle Eesti, et tutvustada noortele kutsealasid ning praktiliste oskuste olulisust.
In Nomine meeskond seisis korraldaja SA Innove kõrval kommunikatsioonipartnerina, et nii üritust kui ka kutseharidust laiemalt meedia ja sotsiaalmeedia vahendusel sihtrühmadele tutvustada.
Noor Meister kommunikatsioonistrateegia kandvateks taladeks olid ühtsed sõnumid kõigis kommunikatsioonikanalites, alates koolide teavitusmaterjalidest ja pressimaterjalidest lõpetades Facebooki ja Instagrami postituste sisu- ja fotomaterjaliga. Tänu läbimõeldud kommunikatsioonile kirjutasid võistlusest nii üleriigilised kui ka kohalikud lehed, Noor Meister võistlejaid võis näha nii eesti kui venekeelsetel telekanalitel.
Noor Meister 2017 oli aegade suurim, mõõtu võtsid ligi 400 kutseõppurit 31 erialal, üritus külastas 10 000 inimest.