Firmasündmuse korraldamise retsept

Üheks heaks firmasündmuse korraldamiseks on vaja kõigepealt valmistada ette kutsutute nimekiri ning välja valida toimumiskoht. Inimeste arv määrab sündmuse mõõtmed ja eelarve ning koht võimalused.

Aegsasti tuleks valmis keeta kutsed, mida võib saata e-postiga, trükitult või muul moel – näiteks videokutsena. Kutsele peab järgnema kutsutute läbi helistamine.

Sündmuse retseptist ei puudu toit ja jook, mistõttu tuleb valida catering, kooskõlastada menüü ning keelekaste. Kas külalisi võtta vastu tervitusjoogiga? Kas märjukest on vaja?

Sündmusele annab hea maitse tuntud ja kogemustega juht. Mida tuntum, seda suurem kummardus kutsutuile.

Kirsiks tordil on põnevad esinejad: ansamblid, huvitavad inimesed, koomikud. Ja alati tuleb mõelda ette – kui on väiksemgi võimalus, et läheb tantsuks, on vajalik hea tantsubänd või DJ!

Sündmus säilib paremini fotode ja videote kasutamise teel. Peale fotograafi kaasamise võiks mõelda ka keda pildistada, kus, milliseid aksessuaare kasutada. Äkki pakuks osalejatele suurt rõõmu fotoboks, videointervjuude tegemine ning aftermovie. 

Soovi korral saab sündmust vürtsitada erinevate lahendustega nagu huvitavad aktsioonid, mida valmistada kas ette või korraldada sündmuse käigus. Vastavalt maitsele võib kasutada erilahendusi: valgus, lava, ruum, aksessuaarid, lilleseaded jm. 

Kui tahta külalisi üllatada, siis üheks võimaluseks on kingitused – kliente ja töötajaid rõõmustab, kui neid meeles peetakse. Võib teha ka vastupidi ning ühise kingitusena näiteks koguda raha heategevuseks.

Serveerimisel tuleb alati arvestada eel- ja järeltegevustega ning sündmuse kommunikatsiooni pikendamiseks on mõistlik see jagada mitmeks osaks. Üheks on näiteks eelarve suuruse määramine, sellest kinni pidamine ning maksetingimused.

Muidugi ei tohi ära unustada sündmuse maitset kandvad PR-aktsioonid – aktsioonid tähelepanu tõmbamiseks, meediasuhted jm on hea viis oma kokakunsti jagada ka teistega!


Kommunikatsiooniettevõte In Nomine
www.innomine.ee