Wanasõna väitel hakkab kala mädanema peast. Kas ettevõte juht on üksi ja sihtmärgiks nagu hernehirmutis põllul? Kas firma nägu võrdub selle juhi omaga? Mida saab juht teha, et oma organisatsiooni heast küljest näidata?

Oma firma toodete-teenuste edukaks müügiks on ettevõtte juhil vaja tajuda ja rakendada juhtimiskommunikatsiooni klientide, kuid eelkõige avalikkuse ees. Et mitte jääda meedia ette üksi, on ennetavalt hea küsida ja saada kõrvalt tagasisidet.

Maailma eri nurkadest pärit juhtide kommunikatsioonioskustest ja -kommetest rääkisid uudisteagentuuri Reuters ajakirjanik
Tarmo Virki ning üle aastakümne Eesti Ekspressi ja Eesti Päevalehte juhtinud Aavo Kokk. Näpunäiteid ja nõuandeid jagasid
In Nomine konsultandid Heikki Sal-Saller ja Timo Raussi, rahvusvahelise PRi spetsialist.

Viimased uudised

Latest news