OnlineExpo veebiportaali avamine

27. oktoobril esitleti Tallinnas OnlineExpo.com veebiportaali, millest saab rahvusvaheliste online-messide toimumispaik. Esimeste messide ettevalmistus ning müük on käivitunud ka Lätis, Leedus, Rootsis, Tšehhis ja Venemaal.

In Nomine aitas korraldada OnlineExpo.com portaali avamist meediale ja koostööpartneritele.

„OnlineExpo.com portaal on loodud eelkõige ettevõtja vajadustest lähtuvalt,” sõnas OnlineExpo juhatuse liige Margus Tamm. „Kui messil osalev ettevõte kasutab aktiivselt kõiki meie loodud virtuaalseid võimalusi, võib ta oma nähtavust messi raames mitmekordistada,” lisas Tamm.

OnlineExpo projekti investeeringute maht on üle 200 000 euro, sellest 120 000 eurot on ligi kahe aasta jooksul kulunud arendustöödele.

OnlineExpo.com üks asutaja ja juhatuse liige Margus Tamm tutvustas online-messi formaati: „Online-mess kestab enamasti viis päeva. Mess algab esmaspäeval, lõpeb reedel ning võib jätkuda nädalavahetusel traditsioonilise messi võtmes.

Erinevaid online-messi formaate on katsetatud mitmetes riikides. Sageli on nende katsetuste taga veebidisainerid, kelle loodud portaalid on küll ilusad ja mängulised, kuid messikülastaja jaoks keerulised ning ebamugavad. Samuti on internetis üleval mitmeid kataloogi-stiilis staatilisi messikeskkondi. Interaktiivset, ettevõtja-keskset ja aktiivsele suhtlusele suunatud lahendust seni tehtud ei ole. Oleme kindlad, et ükski messiportaal heast tahtest tööle ei hakka. Meie oleme igas riigis reaalselt kohal ja olemas ning pakume nii külastajatele kui ka eksponentidele tuge parima messikogemuse saamisel.”

Paljude kohalike messide külastajate arvud on täna selgelt languses, ettevõtete huvi osalemise vastu on madal. Brändituntus koduriigis on saavutatud, kontakti hind eksponentidele järjest kasvab, välismessidel osalemine on aga aja- ja ressursimahukas.

OnlineExpo rahvusvahelise osakonna juht Polina Goldshtein usub, et online-messide tulek ei tähenda traditsiooniliste messide lõppu, pigem vastupidi: “Online-messidel on võimalusi tõmmata traditsioonilistele messidele rohkem tähelepanu. Internetis messe korraldades jõuame palju rohkemate inimesteni. Ka  nendeni, kes tavamessile ei jõuaks – ajaliselt, asukoha või muudel põhjustel. Me pigem ei konkureeri, vaid täiendame teineteist.”

OnlineExpo esimene mess, Travel Expo 2016, toimub järgmise aasta varakevadel mitmetes riikides samaaegselt.

OnlineExpo International OÜ on Eesti ettevõte, kes on töötanud välja rahvusvaheliselt kasutatava veebiplatvormi online-messide korraldamiseks. Tegemist on platvormiga, mis on loodud ettevõtjate vajadustest lähtudes, kasutades paljusid veebimaailma uudseid võimalusi.

Lisateave:
www.onlineexpo.com/about